למה חשוב להשקיע בדף ״צור קשר״

דף צור הקשר באתרים רבים הוא דף סתמי, ריק מתוכן ומכיל לרוב רק טופס יצירת קשר. אנחנו בקאש קאו חושבים שדף צור קשר יכול להיות ההבדל בין רכישה לבין עזיבת החנות וחשוב לנו להסביר לכם איך תוכלו,
בפלטפורמה שלנו, ליצור דף קשר שיגרום לאנשים לרצות להשאיר לכם את הפרטים שלהם!
אנשים לא תמיד סומכים על חנויות אונליין, במיוחד כאלו שהם לא מכירים. אבל, לפני שאתם מחליטים ״לסגור את הבאסטה״ או להשקיע בחנות בקניון חשוב שתדעו - דף צור קשר יכול לעודד אמון בקרב הגולשים בחנות שלכם. אנשים צריכים לראות שאתם אמיתיים, שאתם נגישים, שניתן לדבר איתכם במידה ויש בעיה… ודף צור הקשר, בנוסף לדף האודות, הוא המקום המושלם ליצירת האמון הזה!

אז איך עושים את זה? איך יוצרים דף צור קשר שיגרום לאנשים לבטוח בחנות שלכם?

מתחילים בלינקים וכמה שיותר!
דף צור הקשר שלכם צריך להכיל את כל הדרכים בהם ניתן להשיג אתכם! שימו לינק לפייסבוק של החנות שלכם ווודאו שיש מישהו שתמיד יענה ללקוחות שם (אין טעם לעודד יצירת קשר דרך אפיקים בהם אתם לא עונים ללקוחות). שימו לינק ליצירת קשר דרך המייל, ולינק לשיחה לנייד (טרנד חזק מאוד כאשר מדובר בגולשים דרך המובייל). וודאו שאתם שמים לינק לכל ״נכס״ אינטרנטי אחר שיש ברשותכם.
הוספת הלינקים הללו יגרום ללקוחות העתידיים שלכם להבין כי אתם מושקעים בעסק שלכם, ולא ״סתם פתחתם חנות על הדרך״.

ממשיכים במפה!
במידה ויש לכם חנות אופליין, בקניון או ברחוב, חשוב שתציינו את המיקום שלה במפה בדף צור הקשר שלכם. נכון, כולנו מעדיפים שאנשים ירכשו אונליין, אבל אם יש לכם חנות אמיתית - חשוב שהלקוחות שלכם ידעו איפה היא ממוקמת. ייתכן והם ירגישו יותר בטוחים לרכוש מכם אונליין רק מעצם העובדה שהם יודעים שיש לכם חנות ״אמיתית״ לבוא אליה במידה ומשהו קורה.
במידה ואין לכם חנות פיזית לציין את המיקום שלה במפה בדףה צור קשר - רישמו את המיקום של העסק שלכם (כפי שהוא רשום במס), של המחסן שלכם או של המשרד שלכם. אנשים בוטחים יותר בכל עסק שמראה שקיפות לגבי המיקום שלו.

מהי סיבת יצירת הקשר?
במקום לשים טופס יצירת קשר גנרי, בו כל אחד ממלא את פרטיו ושולח עדיף שתפרטו קצת יותר בטופס בדף צור הקשר של החנות שלכם!
אנשים תמיד חוששים שכאשר הם ישאירו פרטים - אף אחד לא יתייחס אליהם. כאשר אתם מייצרים דף יצירת קשר מיוחד ושונה אנשים מרגישים שאתם משקיעים בתקשורת של האתר שלכם עם הלקוחות ויסמכו עליכם יותר.

אנו ממליצים להוסיף לטופס צור הקשר את הפרטים הבאים:
** שם, שם משפחה, טלפון ומייל כמו בכל טופס צור קשר שתראו בכל חנות מקוונת.
** תיבת טקסט ריקה שתאפשר ללקוח/לגולש להשאיר לכם הודעה מפורטת על הסיבה בגינה הוא מבקש שתיצרו איתו קשר.
** שאלת בחירה ״איך היית מעדיף שניצור איתך קשר?״ עם האופציה לסמן או טלפון, או מייל או שניהם. כך תוכלו גם לדעת באיזה אחד מהאמצעים שהלקוח השאיר - הוא יהיה זמין יותר לפניה חזרה מכם.
** שאלת בחירה שמכוונת לסיבת הפניה של הגולש/הלקוח. שאלו בטופס מהי הסיבה בגינה הם יוצרים איתכם קשר וצרו תשובה ברשימה נגללת עם האופציות:
בירור לפני רכישה, בירור אחרי רכישה, שינוי פרטים לאחר רכישה, פנייה כללית לשירות לקוחות, ועוד. כך גם הלקוח ירגיש שאתם נותנים לו תשומת לב יותר אישית וכך גם אתם תוכלו להתאים את עצמכם ללקוח טרם
השיחה איתו!

מראה מעוצב וקלאסי
הכי חשוב, בסופו של העיניין, זה שדף צור הקשר באתר שלכם יהיה יפה,ֿ ממש כמו כל דף אחר באתר. תוכלו להשתמש בסלייד עם תמונות מהחנות שלכם, או לשים גיף של תמונה מתחלפת, כל אלמנט אומנותי ועיצובי שייתן ללקוח את ההרגשה שהוא עדיין בחנות, הוא עדיין מוקף בפריטים יפים, הוא עדיין רואה את המוצרים שלכם.
והכי חשוב - דף צור קשר הוא משהו שעושים פעם אחת. תשקיעו בו - זוהי השקעה חד פעמית שמשתלמת אח״כ כל פעם מחדש!

x

#{title}

#{text}

#{price}