בלוג - כתבות ומאמרים בנושא מסחר אלקטרוני

קידום אורגני הוא לא כזה מסובך­ כל עוד יש לכם פלטפורמה שמאפשרת לכם לשלוט בו בצורה יעילה
פוסט חדש בבלוג שלנו: תגיות ומילות מפתח - כך תגרמו ללקוחות למצוא את החנות שלכם בגוגל!
צילום מוצר באופן מקצועי יכול להיות ההבדל בין חנות מקוונת ומצליחה לבין חנות מקוונת שלא רואה אפילו
מכירה אחת בחודש. היות וחשוב לנו בקאש­קאו שתצליחו למכור את המוצרים שלכם לכמה שיותר אנשים­
החלטנו לכתוב לכם את המדריך שלנו לצילום מוצר נכון! אז אילו תמונות בעצם חשוב שיהיו למוצרים שלכם?
פלטפורמת אטסי היא פלטפורמה מוכרת בכל העולם, פלטפורמה נוחה וקלה לתפעול, ורבים מלקוחותינו שואלים
אותנו מהו הערך המוסף של פתיחת חנות בקאש קאו ­כאשר הם יכולים לפתוח חנות באטסי.
החלטתם לפתוח חנות אינטרנטית? מעולה! הנה 7 הדברים שאתם פשוט חייבים שיהיו בחנות שלכם!
זה לא סוד שהרשתות החברתיות משחקות תפקיד מאוד משמעותי בקידום המכירות של החנות שלנו. בעידן שבו
כולם קונים בצורה אימפולסיבית, ומעט מאוד מחפשים אחר פריטים, אם תחכו שהלקוחות פשוט ימצאו אתכם­
אתם עלולים לחכות הרבה זמן.
הרשת החברתית המובילה בארץ לפרסום, זו אשר חוצה גילאים, מינים ומוצאים היא פייסבוק.
יש לכם חנות אינטרנטית ועוד אין לכם ניוזלטר? הגיע הזמן לשנות את זה, ויפה שעה אחת קודם.
בעולם של היום, כשמנהלי שיווק ועסקים ״שופכים״ מאות ואלפי שקלים כל חודש על שיווק בפייסבוק, בגוגל,
באינסטגרם ובקידום תוכן­ כולם שוכחים את שיטת השיווק הראשונה שלנו, זו שעדיין עובדת. אימיילים.

זה ידוע שלשמור על קשר עם לקוחות זה חשוב ואני גם בטוח שאתם עושים את זה בכל מיני דרכים: שיחות, מענה טלפוני ווירטואלי, פידבקים, דיוור, הודעות וכדומה.
אבל בשביל לגרום ללקוחות שלכם באמת להרגיש מדהימים אפשר ורצוי לעשות את הצעד הנוסף.
היום, יותר ויותר מערכות הפצה אוטומטיות נהיות יותר ויותר שכיחות, לכן דווקא לדאוג ללקוחות שלכם וליצור קשרים אמיתיים איתם הוא דבר קריטי וחשוב ביותר למינוף והצלחת העסק.

תגובות שליליות על העסק הם דבר שאינו משמח בעלי עסק – בלשון המעטה.
עם זאת, זהו עניין שאין לחמוק ממנו והוא בלתי נמנע כשמדובר בכל הנוגע להתנהלות מול לקוחות.
מדי יום ביומו לקוחות מציינים את העסק שלכם ברחבי האינטרנט, החל מאזכור קטן עד למשבר גדול, לכן מומלץ בחום לדעת כיצד להגיב בצורה נכונה לאירועים הללו. לעיתים השונאים פשוט ישנאו, אך התגובה וההתמודדות שלכם עם הסיטואציה יכולה לשנות לחלוטין את המוניטין ואף לשפר את תדמית העסק!

כל בעל חנות ירצה "לרדוף" ברחבי האינטרנט אחרי לקוחות אשר הוסיפו מוצרים לעגלה ולא סיימו את תהליך הרכישה באתר. ה-"רדיפה" הזאת נקראת שיווק מחדש והתוצאה תהיה הצגת פרסומת המכילות את המוצרים מהחנות האינטרנטית שלכם.
פרסום מסוג זה הינו יעיל ביותר כיוון שהלקוחות הללו הם לקוחות "חמים" הם התעניינו במוצרים בחנות, הוסיפו אותם לעגלת הקניות אך משום מה לא סיימו את תהליך הרכישה, דבר זה יגרום לעלות יחסית נמוכה לכל המרה.

SEO e-commerce – קידום חנות וירטואלית במנועי החיפוש בניה נכונה של אתר החנות הוירטואלית שלכם יכול לשפר משמעותית את יחס ההמרה בחנות שלכם ריכזתי בעבורכם את הנושאים החשובים ביותר בתחום ה-seo-ecommerce: איתור מילות חיפוש(keywords) לפני שמתחילים בעבודת קידום יש לבצע עבודת מחקר אשר בסופה נהיה עם רשימה של 10-20 מילות חיפוש אשר רלוונטיות למוצרים אותם אתם מוכרים. זהו שלב מאוד קריטי בתהליך הקידום כיוון שטירגוט לא נכון שיתבסס על מילות חיפוש אלו יכול להוריד בצורה משמעותית את הקידם במנועי החיפוש ניתן להעזר בכלים חיצוניים.

אשר גולש מנסה לגשת לקישור אשר לא קיים באתר, הגולש מופנה אל דף ברירת מחדל שנקרא דף 404.
אתר אינטרנט יפיק דף 404 – דף לא נמצא כאשר גולש מנסה לגשת אל קישור "שבור", לא קיים, או שונה. מכאן נובע שהשגיאה הנפוצה ביותר ברחבי האינטרנט הינה שגיאת 404.
כמות רבה של שגיאות 404 עלולה לפגוע בדירוג אתר האינטרנט במנועי החיפוש.

x

#{title}

#{text}

#{price}