7 הדברים שאתם חייבים באתר המכירתי שלכם

החלטתם לפתוח חנות אינטרנטית? מעולה! הנה 7 הדברים שאתם פשוט חייבים שיהיו בחנות שלכם!

1 - ­ חזות ברורה
כמו שלא תירצו לקנות בגדים בחנות מבולגנת, כך גם הלקוחות שלכם לא ירצו להכנס לחנות אינטרנטית לא
מסודרת. וודאו שהדף הראשון אליו נוחתים הלקוחות שלכם יהיה מסודר, נקי, מעביר מסר ברור של מה אתם
מוכרים, למי החנות מיועדת, והכי חשוב­ תמונות!
תמונות הן כלי העזר החזק ביותר שלכם בחנות אונליין (חוץ מוידאו), והן הדרך הכי נפוצה להראות את המוצר
שלכם לפני רכישתו. חשוב שהתמונות יהיו ברורות, לא משתמעות לשתי פנים, ויבהירו לקונה הפוטנציאלי על מה
הוא הולך לשלם.

2 - ­ שפה עיצובית ושיווקית אחידה
חנות אינטרנטית היא יישות בפני עצמה... וכמו כל יישות או אדם­ יש לה את השפה שלה. אם במרבית העמודים
שלכם התמונות מוצגות עם פינות מעוגלות, ובחלק קטן של העמודים הן יוצגו עם פינות מרובעות­ לא יהיה בכך
שום הגיון לקונים שלכם.
אותו הגיון תקף גם לגבי השפה בה אתם משתמשים בחנות. בין אם מדברים על השפה השיווקית והדיאלוג שנועד
להניע לרכישה, ובין אם מדברים על שמות המוצרים. דאגו שתהיה שפה אחידה לאורך החנות.
לדוגמא: אם יש לכם חנות אופנה ולכל חולצה יש שם מוצר, אתם לא יכולים לחרוג ממנהגכם ולפרסם חולצה עם
תיאור פריט במקום שם. ולהיפך.
החרגה חשובה: המצב היחיד בו אתם ״מדברים בשתי שפות״ בחנות שלכם היא אם החנות מחולקת לחלקים
אשר מצריכים טון דיבור ועיצוב שונה­ למשל חנות המוכרת גם אביזרים לנשים וגם אביזרים לילדים.


3 - ­ פרטי יצירת קשר ­ בכל מקום!
אם הלקוח צריך לחפש יותר משתי שניות את הפרטים שלכם על מנת לשלוח לכם הודעה, למלא טופס יצירת קשר
או להתקשר­ נכשלתם.
בעידן האינסטנט, כשאנשים ממהרים כל הזמן ורוצים לוודא שהכסף שלהם בידיים טובות, אם פרטי יצירת הקשר
שלכם יהיו קשים למציאה­ אף אחד לא יטרח.
המלצת קאש קאו:
וודאו שיש באתר שלכם מספר טלפון וכתובת מייל בראשית ובתחתית כל עמוד וטופס ליצירת קשר בעמוד ייעודי
למטרה זו.


4­ - תוסף הרשמה לניוזלטר ומעקב בפייסבוק
וודאו שהגולש בחנות שלכם, בין אם רכש או לא, יודע שיש לכם דף פייסבוק לעדכונים ומבצעים, יודע שאתם
יכולים לספק לו עדכונים חמים והנחות ישירות למייל­ ורואה היכן הוא יכול להירשם לשני עדכונים אלו (באמצעות
לייק או באמצעות השארת כתובת מייל פעילה).
ניתן להרכיב תוסף פייסבוק אשר יופיע בתפריט הצד בחנו ותוסף לקיחת אימייל שיקפוץ לקורא (פופ­אפ), או
להיפך. אך שימו לב­ למרות ששני תוספים אלו הם תוספים חשובים ביותר וודאו שלא נוצרה כפילות בין השניים
אשר יכולה להטריד את הגולש באתר.
(לא יודעים למה חשוב שיהיה לכם ניוזלטר? קראו עוד כאן!) 

5 - ­ איזור מבצעים והנחות
כמו שבכל חנות גדולה בקניון יש איזור מיוחד להנחות ומבצעים­ כך צריך להיות בחנות שלכם! וודאו שיש לכם
טאב יעודי, קטגוריה, של מבצעים והנחות.
תוכלו לשים בעמוד זה שני סוגים של תכנים:
­ פריטים מקולקציות ישנות או אשר באופן כללי נמצאים בהנחה
­ פרסום מידע על קוד קופון או מבצע חודשי באמצעות באנרים מעוצבים וקליטים.
אם אין לכם כעת מוצרים להציג במבצעים והנחות, נסו לחשוב על הנחה ראשונית שתאם יכולים להציע לקונים
חדשים, או הטבה במשלוח להציג בעמוד מבצעים. זהו עמוד הכרחי לחנות אינטרנטית.

6 - ­ עמוד אודות
בין אם קראתם לחנות שלכם על שם המוצר אותו אתם משווקים ובין אם קראתם לה על שמכם­ אתם תמיד
חייבים להוסיף עמוד אודות לחנות שלכם.
עמוד האודות נועד כדי להעמיק את הקשר בין הקוראים לבין החנות ולעודד אותם לבצע רכישה ולהפוך ללקוחות.
בעמוד האודות אתם מפרטים על החנות, הסיבה בגינה פתחתם אותה, החזון מאחוריי החנות, היכן מיוצרים
המוצרים, לאן אתם שולחים את המוצרים (בכלליות), כיצד ניתן לעקוב אחרי עדכוני החנות ואפילו מידע אישי
עליכם כבעלי החנות!

המלצת קאש קאו: הוסיפו תמונה אישית שלכם לצד מידע אישי קצר בעמוד האודות. אנשים מרגישים בנוח יותר
לרכוש ממישהו לאחר שהם מרגישים שהם מכירים אותו/ה.


7 -­ מידע נגיש על מדיניות משלוחים
אחרון, ולא פחות חשוב, הוא דף מדיניות המשלוחים.
הדף הזה צריך לפרט את כל המידע לגבי המשלוחים שלכם, ההחזרות שלכם, כמה זה עולה, כמה זמן זה לוקח,
לאן אתם שולחים, תוך כמה זמן ניתן להחזיר ועוד.
אנו ממליצים להוסיף מידע בסיסי על משלוחים במשפט אחד בראש האתר (לדוגמא: משלוחים חינם ברכישה מעל
100 ש״ח), וליד כל פריט בחנות.

יישמתם את ההמלצות שלנו? ספרו לנו על התוצאות של החנות שלכם לאחר השינויים!

x

#{title}

#{text}

#{price}